Another dreamless night

Hej! Jag har nydligen kommit hem från stallet och pappa ska göra laxsoppa.

Dagen började med att vakna upp ca åtta på morgonen.
Fixade mig litegrann och åkte sedan upp till stallet.
Myste med Foxy innan jag gick och borstade Tira.
Tira är Lottens häst som jag ibland (sällan) hjälper till med när hon åker bort.
Agnes skötte Foxy idag. Borstade Tira och mockade hennes box.
Ledde ut Tira i hagen med Agnes och Foxy. Blandade hennes betfor.
Jag och Agnes hade inget för oss så vi smorde alla Foxys träns och alla små läder grejer.
Tog ca en timme och gick sen och kollade när Vikkan och company red.
Jag och Agnes stod och dansade till awsome musik. ;)
For hem, vikkan tar in Tira ikväll!
//Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0