vänner

Det här är som ett litet meddelande åt mina vänner eller vad man nu ska kalla det ;)
 
Ni ska veta att jag älskar var och en av er. Utan er hade jag inte vart jag är idag, jag hade inte mått lika bra som jag gör nu. Alla ni spelar roll för mig, den minsta lilla sak du gör spelar roll för mig. För jag älskar just dig. Ni är helt underbara på olika sätt, och jag är glad och kunna säga att jag aldrig hade klarat mig utan er, hade inte överlevt! Ni är som en familj för mig, jag berättar allt för er för jag vet att jag kan lita på er, och då får jag samma sak tillbaka, tillit. Vill bara säga att jag älskar er alla, och behöver just dig! Tack för att ni finns, för allt ni gör, för att ni gör någons dag bra varje dag man vaknar, för att ni stöttar mig, för att jag kan lita på er, för att jag har fått en så fin vän som dig <3
 

Lyssna på låten för det är just dig han pratar om. Från min sida, vill bara säga engång till..... 
 
ÄLSKAR ER <3 Speechless that´s how you make me feel...
 
nner
//Lowa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0