Svar på frågestunden med Fatma

Alva o 
Hej! Fina du och Ior är! Men har en liten fråga Vart går Ior på bete? :)
 
Hej, och tack Alva! Ior går på bete i en liten by några mil utanför Kiruna som heter Svappavaara. ;)
 
 
Lowa S 
Kommer du fortsätta tävla ior och kan du göra ett videoinlägg här?:)
 
Jo, det tror jag att jag kommer få göra, med tanke på att det inte finns någon annan ponny att tävla och så är det honom jag vill fortsätta tävla. :)
 
Jag hade tänkt det men kan tyvärr inte ladda upp videon på datorn så det fick bli skriftligt.
 
 
Anonym
*favorit häst märke? :) *tror du att du kommer få egen ponny/häst? *mål med ior under tiden du kommer tävla honom?
 
John Whitaker främst, sedan andra kända märken såsom Scapa Sports, Lamicell, Kingsland, aa. ;)
 
Ja, eller få och få, jag kommer i alla fall ha en häst i framtiden.
 
 
Mitt mål tidigare var att nolla med Ior vilket vi gjorde i början av sommaren på en klubbtävling där vi tävlade 70cm dock men till nästa år är det väl att ha roligt och komma runt en LD i alla fall, spelar ingen roll om det inte är felfritt, bara vi kommer runt. 
 
Julia
Har du haft någon annan favorit ponny än Ior? Om du inte hade tävlat Ior vem skulle du då vilja tävla? :)
 
Ja, när jag började med hästar tyckte jag även om en annan klubbponny som heter Harry Potter, men det är historia, tyckte egentligen mest att han var fin och den jag egentligen tyckte mest om var Ior. ;)
 
Jag hade inte viljat tävla någon annan än Ior. Ior är min bästa vän som jag tagit hand om i tre år och sedan så vet jag hur han är att hoppa och känner honom väl, han är en utmaning och man kommer inte runt på många tävlingar men man säger att kärleken övervinner allt och så var och är det för mig. ;)
 

Det var alla svar på era frågorna och det har varit roligt att blogga här och Alma och Lowa har en jättefin blogg som de kämpar väl med. Vill ni följa mig och Ior så kan ni läsa på min egna blogg, HÄR.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0