Fakta filmer

The Effects Of Bit par 1
Efter jag såg denna video har jag allt mindre ridit med nosgrimma och fått ett annat tänk. Se den eller bryr ni er inte?
 
 
Horse Revolution
Denna visade min gamla tränare mig och dom andra(Nizar). Jag blev nästan tårögd i början. Värd att se!
Se bara hur munnen går sönder, tur har hästen tåligt skelett annars skulle det ligga massa käkar på dressyr och hoppbanorna!
 
Destructive impacts of man actions on horse's health
----------------
Se och lär ♥
 
Effects of the bit
Dissa språket. Se och lär. Vill man att det ska se ut så här? Vars är vi påväg igenteligen?
 
HORSE BIT TEST
Bett
 
Vill ni att det ska se ut som filmerna innan? Eller? Varför inte såhär, visst krävs det träning, men det är värt det!
 
 
 
//Alma NH nörden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0