utvecklingen

Att utvecklas hör ni säkert hela tiden, skolan , ridningen osv. Men nu tänker jag berätta hur jag vill att min utveckling kommer se ut i ridsporten, skötningen med mera.
'
Till och börja med så vill jag att mina dressyr "kunskaper" ska utvecklas, bli större och att jag kommer kunna rida väldigt bra. Jag vill kunna rida Fox som Lovisa gjorde även om det kommer ta år, för jag tänker inte ge upp! Vill kunna få han i form, gå på tygeln vara allmänt fin om man säger så. Jag vill kunna känna att jag verkligen kan rida honom, bli ett med honom.
'
Såklart vill jag ju börja rida Fonzie mera, men det är ju Eva som betämmer det. Med honom så vill jag uppnå det "enklare" kunskaperna eftersom jag inte kommer bli något "större" med honom inom ridningen. Därimot skötningen med honom kan ju utvecklas, eller egentligen inte , eftersom jag gör allt jag kan och gör så bra jag kan. Så med Fonzie så kan jag ju inte utvecklas så mycket.
'
Inom ridkurserna så kan man ju klart utvecklas mer, med allt egentligen. Men där vill jag också känna att jag kan rida hästen bra och den går något i form. En klubbponny är ju inte det enklaste att bli ett med, när alla andra också rider den samma dag och alla andra dar. Där kan man ju utveckals hur mycket som helst och det vet ju alla så det är ingen idé att gå in på.
'
Sen vet jag inte om jag kan utvecklas mer inom ridsporten, eller det är klar jag kan men kommer inte på något just nu , men kanske inom teorin och allt annat, you know it. En sak som jag kan säga som jag vill utvecklas i är bloggandet. Jag vill bli bättre på att skriva och allt annat möjligt. Tycker att blogga är superkul och försöker hinna med det så mycket som jag hinner. Men om jag säger så här, inget resultat kommer att visas förren man kämpat!

FÖRRESTEN!
BLOGGREKORD IGÅR, NI GÖR VÅRAN DAG LÄSARE.
NI GÖR OSS SÅ HIMLA STOLTA!
TACK FÖR DU VALDE ATT JUST KLICKA DIG IN PÅ ALLROUNDHASTARNA.BLOGG.SE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0