Utomlands

Jag tänkte skriva om vart jag varit utomlands eftersom jag läste Amandas blogg och hon hadde skrivit om det.

*Först när jag var jätte liten var jag i USA eftersom mina älskade vänner bor där.

*Sedan så när jag var tre år så var jag i thailand i tre veckor (?) med familjen och mormor.

*När ja var fem-sex år så åkte jag till USA igen och var där ett tag och var bland annat i NEW York. :D

*Och så har jag varit i Kreta.

*Hmm... Och på Cypern.

*Och senast så var jag i turkiet. :)

När jag var i kreta eller så var det cypern så gick jag vilse. Jag hittade inte mamma och där på hottelet så var det som en labyrint så jag hittade inte till rummet. Jag kom också till en stor väg som jag gick efter och sedan  så kom jag in i ''Labyrinten'' igen så hittade mamma mig.
Hur detta hände var så att jag hade varit på bamse klubben och så hade vi varit och ätit på resturangen på hotelett och jag skulle få gå tilbaka tidigare men jag tog fel väg ut för jag skulle gå till klubbhuset för att hämta mitt godis/fika som jag lämmnat där! xD Jag vet, jag är klantig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0