Tjorven

Ridit Tjorven på ridkursen idag. Och som man hör på namnet är han så HIMLA TJORVIG! Hoff ibland får man psyk på honom! Han är dessutom en B ponny och jag är 165 cm lång, tror ni att jag passar på honom? Njaaa inte precis! Men men han började gå fint i slutet ialla fall förresten så ska jag börja rida på måndagar ist. Känns lite sorligt att lämna gruppen man började rida med men det blir för stressit med dressyren och Fonzie på tisdagar... Jaja jag träffar ju dem iaf (:
Lilla söta tjocka ponnyn ! ♥ Som tjorvar som jag vet inte vad, Tjorven helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Ida Fjellborg

Världen bästa Tjorven! <3

2012-01-12 @ 00:14:53
URL: http://idafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0