Tack alla läsare

Nu tänkte vi skriva ett litet inlägg hur denna blogg kom till eller vad man nu kan säga. Det var så att Alma bloggade först med Manalie som sen bestämde sig för att fortsätta på sin egen blogg. Lowa bloggade då på sin egna blogg , och det gick ju sisådär. I alla fall en dag bestämde jag (Lowa) mig för att ringa Alma och fråga om vi ska skapa en blogg tillsammans. Hon sa ja och det var så denna blogg börjades att skapa, header kom in och inläggen började rulla.
'
Till en början gick det ju inte så "jätte" bra för oss om man säger så men med tiden så blev det bättre och vi fick fler och fler besökare, och på köpet så fick vi såklart tvivlare. Många trodde att våran blogg inte kunde bli något, att det skulle bli ett fiasko, men jag vet inte om jag tycker det, vi har drygt 50 unika besökare om dan och nästan 200 sidvisningar. Och med tanke på att vi endast haft bloggen en månad så tycker jag att det gått extremt bra för oss.
'
Vi vill tacka er alla som läser och följer våran blogg. Gör våran dröm sann, hjälper oss på vägen , gör så att vi tror på oss själva. Ni är helt klart guldvärda för det. Utan er hjälp hade det ju aldrig gått och då hade tvivlarna vunnit, Ni
har bevisat att allt kan bli möjligt , vi är stolt över er, SKIT STOLT faktsikt! Så än en gång tack för vi får den här möjligheten! ♥
Kommentera gärna in din blogg i en kommentar så tar vi och läser den dirket! :)





Kommentarer
Postat av: johanna

Ni kan ju ta och kika in på min lilla blogg om ni har lust ;)

2012-01-22 @ 21:43:17
URL: http://satsanderyttaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0