Stark

Jag tycker att Moa från Teamhopp är stark, så jä*** stark.
Att hon kunnat gå igenom det hon gjort, det som har hänt.
Att få en massa skit, när det hade hänt.

Hon skötte och tog hand om en liten b-ponny valack på 26 år.
Fast sedan efter betet så blev han halt. Så man var tvungen och ta bort honom.
Sista september hände det.

Jag vill också vara stark, men det är jag inte.
Jag tycker att det är bra att hon kunnat gå vidare.
Inte gräva ner sig i en grop i resten av livet.

Alltså, såklart. Hon saknar ju honom.
Men att kunna gå vidare är det viktigaste.
Det som hon just kan.
Superfint ekipage som fick alldeles för lite tid ♥


Kommentarer
Postat av: Moa

<3!

2012-01-04 @ 19:01:33
URL: http://teamhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0