Ridkurs 16 januari

Fick rida Ior och det gick väl sådär :/ Måste tänka på att inte böja mig själv utan bara hästen, men mot slutet gick det faktiskt super bra! :D Vi tränade på böjningar genom slalom och även lite i framdelsvändningar. Vi travade mest men även galopp och skritt. Gruppen jag rider med är helt okej, känner ju typ ingen, utan vet bara vilka dem är så det är väl bara det . Men det kommer jag ju göra tillslut också.
'
Sen var det ju möte för tävlingsryttarnas föräldrar så var med och lyssnade, vilken som var himla bra! Så nu vet jag allt som kommer att krävas och så vidare. Tittade även lite på hoppningen, men mötet började kl 20 så hann inte se hela.
Bild lånad från http://teamhopp.blogg.se :)
Förresten så ska våran kompis Fatma fixa lite på bloggen bl.a länkningarna osv, hoppas att det blir denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0