Plogat

Jag har kommit hem för ett tag sen och plogade gården nästan direkt. Så kom precis in från kylan och tänker gå och bädda ner mig i sängen och spela TV-spel. Klockan sju så kommer jag såklart se PA.

Åkte till stallet sju och hjälpte till att höa. Började mocka och täcka. Vid åtta släppte vi ut och sedan så fortsatte vi att mocka. Spånade till åke och Fonzie. Jag och Stina började lunchfodra till klubbhästarna för de var ute. Sopade och jag gick sedan och åt min lunch. Höade igen till privata och tog in alla hästar vid tolv. Släppte ut Foxy och mockade. Tog in vid halv tre och red ut med Lotten. Det gick bra och efter det blandade jag mat och bar vatten. Åkte hem. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0