Nykommen

Jag är precis nykommen från bastun för jag och mamma har precis tränat.:) Känns bra att röra på sig lite ibland förutom på hästryggen! Även fast det är det bästa som finns.

Idag så har jag inte gjort mer än fixat med datan och bloggen. Ganska bra dag förutom att jag kom tio minuter sent till skolan, fast tur så blev inte vår lärare sur utan sa bara hej.:) Första lektionen var svenska som det oftast brukar vara faktiskt varje dag. Fast det är ganska skönt för det är inte ett sånt jobbigt ämne. Sen hade vi matte som är ett av mina favorit ämne. Vi hade vikarie eftersom vår vanliga matte och NO lärare var tvungen och byta skola till bergas femma. Lite synd för hon var en bra och snäll lärare. Så därför hade vi matte igen, fast den här lektionen fick jag vara på datan och fortsätta och skriva en berättelse som jag hållit på med i några månader ( jag gör den för att jag vill inte för att jag måste!).
Sen så gick vi och åt. Fortsatte sedan dagen med so i en och en halv timme. Gick hem och spelade å sånt.:Doch tack bästa Tina för bilden! Du får länkning sen! /Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0