Nervös och redo

Allt gick bra med Fox idag, knoppade, smorde, ryktade osv. Jessica ska skicka bilder så det får ni lite senare. Blev hyfsad nöjd med knopparna ändå, första gången på väldigt länge som jag knoppade så hade inte så stora förväntningar. Men jag fattar inte en sak, hur man kan vara SÅ nervös, så fort jag tänker på det mår jag illa! Nä usch, men någon gång måste ju bli den första, right?! Och föresten så passade inte schabraket så lånade Fonzie's.

Är någon intresserad av den så hör av er, aldrig använd och storlek ponny!!

Har inte höga förväntningar imorgon heller, alla som tävlar är grymt duktiga, så ja vi ser ju hur det går...

Kommentarer
Postat av: manalie

Det kommer säkert att gå jätte bra! :) <3

2012-01-06 @ 18:30:59
URL: http://manalieejeklint.blogg.se/
Postat av: Ida Fjellborg

Hurru Lowa, det kommer gå grymt, inget att va nervös för ju ;)

2012-01-06 @ 19:53:55
URL: http://idafjellborg.blogg.se/
Postat av: Sara

Lowa, det kommer gå bra!(:

2012-01-06 @ 20:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0