Morgondagen

Ja tänkte berätta lite om morgondagen eftersom jag kommer vara i Luleå från 6.20 till 21.00 ca. Ni kommer få ca 2 inlägg om jag har något att skriva om så blir det fler, men Alma kommer att blogga mycket imorgon det har hon i alla fall lovat! Kommer ev. kanske ett inlägg på kvällen om jag orkar ska ju upp kl 5 imorgon så ska lägga mig om en timme typ.
'
I Luleå så ska 7 C (min klass) och 7 D åka på Tekninkens Hus och sen blir det stan osv. Men det är helt klart värt det eftersom vi får ledigt onsdagen, så då blir det super bra uppdatering! Det ända som är synd är att jag missar dressyrkursen, känner lite att jag och Fox inte har råd att missa så många. Men men sånt händer, men nu ska jag sätta in tidsintsällda till imorgon och sen sova så nu blir det godnatt för mig och så ses vi imorgon. Alma slänger nog in ett inlägg senare tror jag, hon skulle vara i stallet till 21.30 om jag inte minns helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0