Moa Kauppila

Måste berätta om en helt grym tjej. Jag menar det, helt grym! Vi har kommit varandra så himla nära och vet nästan allt om varandra, vi berättar allt. Och båda har faktiskt behövt gått igenom massa skit för att komma till toppen, va dem som ingen vill bråka med, utan ha som vänner. Tufft har det varit men det har gått.
'
Det började med att Moa en dag började i min ridgrupp för ca 3 år sen kanske? Då pratade vi knappt med varandra , frågade bara hur det gick och så. Men sen för ca 1 år sedan kom vi nämre varandra, och nu går vi även i samma klass, och då kom vi ännu nämre varandra. Jag vet nästan allt om Moa och hon om mig, hon är verkligen en sån jag sätter all min tro till, litar på henne till 100 %.
'
Vi går våran egen väg och sätter varandra före oss själva, vi utvecklar något fint, som man kan göra ibland. Vi är påväg till världens bästa vänskap, vi är på väg mot toppen till "bästis" nivån, vi gör allt för att komma dit och inget kan komma ivägen. Jag verkligen ÄLSKAR Moa som vän och jag kommer aldrig vilja förlora henne, hon betyder så sjukt mycket för mig! Och jag vill att du ska veta Moa:

Vi kommer ha motgångar, vi kommer behöva kämpa, slåss. Men jag kommer alltid att vara på din sida, vad som än händer, och om jag råkar glömma påminn mig. Jag vill inte förlora dig, och kommer göra allt för att du ska stanna.
Stanna hos mig Moa, gå inte, jag kommer aldrig då förlåta mig själv för att jag släppte dig.




Kommentarer
Postat av: moa

♥ !

2012-01-15 @ 11:03:04
URL: http://moakauppila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0