Moa hära

Hejhej! 

Moa Kauppila hära, jag tänkte, eller Lowa tänkte att hon skulle gästblogga på min blogg och jag på hennes, så jag gör det nu. ^^ Bara det att jag aldrig vet vad jag ska blogga om.. kan ju börja med att jag har en underbar d-ponny vid namn Fabian Hunter. Han är bäst!♥ Fabbipojken. <3 Jag själv är 13 år och jag och Fabbe har bara startat LC, hoppning och LC:1, dressyr. Fast han har gått FEI dressyr och msvb hoppning. Kan ju satsa på det om några år. (a) Kanske 4.. Jag köpte honom iallafall 11 september och det var lätt den bästa dagen i mitt liv, så lycklig som jag var då har jag aldrig varit förr.:')




Vi har kännt varandra i 4 år. Det började med att jag började i hennes ridgrupp för 3 år sedan och sen nu har Lowa bytt skola till min och då går vi i samma klass. :) Hon är verkligen min bästa vän, älskar dej! <3 Nu ska hon sova här första gången, har varit med henne 1000 ggr men har aldrig blivit att hon sovit här? :o Omg alltså..

Vi har suttit och kämpat och försökt få in bildlänkar på min blogg, men ändå får jag det inte?! Eller joo, en av tre.  Någon smart person där ute som vet hur man gör? Jag och Lowa är ju smarta, men det är i skolan de :D Två MVG barn hära.. plugghästar! HAHAHA, alltså jag och Lowa har helt sjuk humor, PLUGGHÄSTAR! :D Haahah, alltså ingen fattar säkert men det gör jag.. Nä, jag tror Lowa är lite värre, hon dör typ när man säger ketchup, senap, ris osv. -.- Vi är inte helt friska så att säga. 

Nåja, får duga nu iallfall, jag suger på att skriva långa inlägg. Det här är typ rekord, okej nästan. Ni kan ju alltid klicka in på min blogg och kolla in min översnygga häst. o.O ♥
www.moakauppila.blogg.se





Alltså jag stör mig på att de blev olika stora menmen.. förresten är det inte jag på andra filmen, utan hans förra ägare :)

Tack för att jag fick blogga här Lowa!
/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0