Luleå

Jag skulle aldrig åka dit om jag visste hur tråkigt det skulle vara. Luleå var väl okej, men bussresan , kan inte en prata om den. Det var som killarna hade pms och tjejerna svin glada. Vi var tvugna att sitta helt tyst i en buss för att killarna skulle se film och dem stör alltid på lektionerna. Dålig stil, alltså , himla dålig stil!
'
Först var vi i tekninkens Hus och det var ganska roligt vi fick gå och titta på massa saker och prova :) Sen gick vi ju på Max och på stan. På stan blev det tre inköp, en USA bikini och ett skrivhäfte + burk. Hade ju inte så mycket pengar och till Hööks hann vi ju inte! :( Men men nu tänker jag sitta och skriva lite roligare inlägg till er eftersom jag är så himla sur.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan! Fin blogg, jag följer den varje dag! En sak jag verkligen måste Hissa er för är eran grymma uppdatering! Det är så inspererande att läsa eran blogg! Stort hiss till den!

Kram!

2012-01-31 @ 22:28:30
URL: http://Elinryttare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0