Lite nytt

Har inte hunnit bloggat idag utan har ju varit i skolan sen har det varit att gå med hunden. Ikväll kommer ju bloggen se helt annorlunda ut, så imorgon när ni tittar kommer den inte ens nästan se likadan ut! Så ska till Alma kring 6-7 tiden och så blir det att göra header, fixa tema, färg och allt annat möjligt. Nu ska jag inte avslöja för mycket , så nu ska jag knipa käft om det ;)
'
Känns ganska skönt också att allt det där med bilderna är klara, det tog så länge att redigera dem och allt! De ända jag inte gett till är Alma men, dem bilderna kommer jag inte lägga ut på bloggen eftersom vi ska använda ev. dem till headern. Men bloggar lite senare igen ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

hade du fler bilder på mig och smugglan? :) <3

2012-01-13 @ 20:25:37
URL: http://lottajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0