Känslor i färg

Ej Hästrelaterat


Har gjort om i mitt rum ganska nyss, och igår var jag med en av mina kompisar. Då sa hon plötsligt:
- Är du rädd att visa känslor, allt är vitt?!
Och den kompisen står mig väldigt nära så hon sa ju inte det elakt eller något sånt.
Och då började jag faktiskt undra en sak. Jag visar ju känslor såklart om jag är glad, sur arg osv. Men jag visar inte mycket känslor i färg. Jag väljer nästan alltid svart- vita bilder på mig själv än färgade. Jag kanske är en sån som gillar att smälta in i mängden, men det blir ändrig på det från och med nu!

NYÅRSLÖFTET BLIR ATT VISA KÄNSLOR I FÄRG!

Svart-vit

Färg

Måste bli mer levande liksom, mer färg Lowa, mer färg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0