Hemma igen

Först ett svar, som inte ha med frågestunden att göra. Fick en fråga vilka vi tävlar mot och det är andra som kommer från våran ridklubb och vissa kommer från Iskalla :)


Så hemma igen ;) Såg att alla mina inlägg kommit ut förutom våran Gott Nytt År hälsning -.- Men men sånt händer ju också. Vi var uppe till ca 03.00 och bl.a så spelade vi tittade på filmer , sköt raketer vid tolvslaget och så mycket mer! BILDER KOMMER SENARE! Trevligt umgänge så då blir ju kvällen trevlig. Har ju inte varit i stallet på ett tag så har inte så mycket att skriva om men på tisdag åker jag ju dit och är alla veckans dagar där :) På fredag ska jag inte sköta Fonzie utan smörja och knoppa och massa andra saker innan tävlingen. Annars sköter jag honom också varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0