Glad tjej

Först så kommer två bilder från dressyren igår:
såg så flummig ut på de andra så det är dem som jag valde att lägga ut.

Nu till det roliga...

Jag har fått bli TÄVLINGSRYTTARE! Det var ju mitt mål i år så , äh kan bara säga YES! Ska börja träna på tisdagar och så får jag tävla på dem tävlingar som Annika tycker jag är redo på ;) Det som är mindre bra är att det kostar 4500kr varje år + min vanliga ridkurs och medlems avgift. Hoppas mina föräldrar är villiga att betala det, ska börja hjälpa till mer hemma och försöka göra allt dem ber mig! Det är dyrt... Men man får ju tänka att jag får låna en klubbhäst och får rida ett extra pass i veckan. Annika skulle sätta ut något möte till föräldrarna också så dem får information. Hoppas bara jag får rida Fox. Just det glömde bort att säga ska tävla i ..... Dressyr, oväntat va?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0