Fonzie Twist 25 januari

För det första så är jag ledsen att det blev så sent inlägg idag! När jag kom hem från skolan var jag tvungen att åka direkt till tandläkaren och sen till stallet. Så hann tyvärr inte , sorry!
'
Nu till rubriken, skötte ju Fonzie idag som vanligt och åkte till stallet ca 16.30. Han hade svin jobbig bädd idag måste jag säga, skit över allt och grävt ner och allt , vet inte vad han sysslat med på natten-.-

Mockade, fixade maten och tvättade vk+k.
In kl 18.30
Ryktade och gosade imassor, rengjorde ögon, näsa och mun. Smorde mungipor.
Nattade och gav betforn.


Har en fråga, hur länge brukar era hästar/ponnyer vara ute?

Klubbhästarna/ponnyerna är ute i ca 5 h dagligen och privata skiljer det ganska mycket emellan. Vissa är ute fyra timmar medan vissa 6-7 h. Fonzie är ute så mycket som möjligt , oftast blir det 6 h om dygnet, ibland även 7 h det beror vilken dag och vad vi ska göra med honom den dagen.

Måste fota jag vet, ska försöka hinna det denna vecka eller nästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0