Fonzie Twist 17 januari

Skötte Fonzie idag också, som gick lite bättre... Sara var ju med idag och eftersom jag red så fick hon göra lite saker själv som hon gjorde galant ;) Det jag hann göra med Fonzie var att mocka, ta in från hagen och släppa ut och rykta + gosa i massor. Sen var det bara åka hem och äta middag.
'
En sak som jag kom och tänka på var att Fonzie aldrig nästan varit rädd för något och ändå är han 5 år bara. Han är ju hur trafiksäker som helst ( inte när det kommer lastbilar då åker man kan jag säga) och lugn. Tror det bara är mig han skenat med, men det har ju inte heller hänt farligt många gånger , 2 st.

Hur är era hästar?
Är dem trafiksäkra och lugna?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0