Fonzie Twist 14 Januari

Skötte Fonzie idag och det blev verkligen inte att titta på Anna - clara, glömde bort det helt! Tog ner det sista av julpyntet också i fönstret , jätte kul. Fuktig + blött och fågelskit överallt, fräscht jag vet. Det jag gjorde med honom då:

Mockade, spånade ,fixade maten och tvättade vk+k.
Hage 12.05- 15.00 ca
Ryktade och gosade imassor


Hann inte gör något mer eftersom Eva kom och skulle rida honom. Idag när jag tog in honom så var han helt KNÄPP! Inte så där rädd eller något så han hoppade till osv. Utan han kom skenande till mig i hagen , sparkade bakut och sen stod han helt stilla. Gick jätte lungt och fint sen så stannade han , sparkade bakut och gick lungt frammåt igen. Konstig häst jag vet! ;D Och en till sak, när jag frågade honom om hade fått en stöt av stängslet (vi har el i dem) så skakade han på huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0