Flätat

Är i datarummet och kom precis från stallet, är slut i handlederna eftersom jag har flätat till knopparna som jag gör imorgon. Idag åkte jag till stallet ca halv åtta med Viktoria. Det första vi gjorde var att ta ut ponnisar och mocka åt dom. Spånade, sopade och sedan gick jag och käkade en varm macka.
Sedan så red jag ut med Lotten och Tira. Det gick fint förutom att Tira blev rädd för tre skotrar och en snöslunga, fast Foxy var lungn som en filbunke.
Mockade och bar in fem spånbalar. han fick en bal idag för hans bädd var så tråkig! Blandadade betforn.
Tog in vid fyra och sen så flätade jag. bytte vatten i hinken sedan så for jag hem.
Jag kör nog på tvåan tror jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0