Dressyr LC:1 klubbtävling

Är nöjd, kom ihåg pogrammet och kom på delad tredje plats. Första tävlingen och dessutom på en klubbponny tror inte att det kunnat bli mycket bättre, är nöjd! Kände redan på framridningen att han var lite seg och inte ville bjuda riktigt, men allt kan ju inte vara perfekt. Startade som 7:a och red fram i ca 20-30 min.
'
Man måste ju tänka på att jag nyss börjat träna på Fox också så det är ju inte så höga förväntningar man hade men det gick bättre än jag trodde. Fick 159 poäng och 58,9% ! Jag har ju egentligen nyss börjat med dressyren också, men jag är nöjd, riktigt nöjd! Första tävlingen brukar ju inte vara perfekt för någon :p Bilder och ev. en video kommer senare.
'
Det jag ska tänka på nästa gång är att han ska gå framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0