Dagens gång

Tänkte berätta lite hur dagens gång var innan jag ska hoppa in i duschen och sen fixa mig till min och Moa's tjejkväll.
'
Det började med att vi hade möte 11.00 för alla som skulle hjälpa till och sen fick vi fika. Efter det så städade vi och fräschade upp stallet , med alla de andra. Kl 12 ca så tog vi in alla hästar som stått i hagen och började täcka av och borsta av alla för att dem skulle se fina ut. Sen hade vi inte så mycket att göra så vi strosade omkring där bara och hjälpte till lite. Sen var det ju barnridning och då ledde jag mellan 14- 14. 30 Holger (Miltex Cry) gick väl bra det också. Sendan kollade jag lite hoppning och sen så strosade jag omkring resten av tiden med vännerna mina. Åkte hem ca 16.00
'
Nu sitter jag och taggar Moa kväll och funderar hur min sminkning ska se ut ;) Älskar att se fin ut så när det är sån där kväll brukar jag sminka mig lite extra ;) Slänger in ett inlägg senare om jag får för Moa , ska fråga om hon tänker blogga och då tror jag att jag snor datorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0