4 januari

Sara va med i stallet idag och hjälpte mig med allt som vanligt, så har skött Fonzie precis som vanligt .  Provade även schabraket på Fox och måste säga att det var precis att det passade! Men alla sa att jag kunde ta den så kör på den, men från och med nu så kommer jag beställa FULL och om det finns COB och detta ska inte glömmas! Provade även att knoppa och blev riktigt nöjd med den första och sista så ska dem se ut hela vägen, kan fota när tävlingarna är så får ni se ;) Alma och jag kommer fota jätte mycket dels för att vi ska ha en header (som inte kommer bytas direkt :p) och bilder att visa er. Alma tävlar ju både hoppning och dressyr så ni får lite blandade bilder.

Kommentarer
Postat av: jessica

det är jag som har fotat den sista bilden!! :)

2012-01-04 @ 18:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0