23 januari

Kom hem från en tuff dag i skolan . Dagen började med strömavbrott hemma och typ hela mitt kvarter , roligt, speciellt när man sminkar sig! Men srömmen kom tillbaka sisådär 10 min innan jag skulle gå -.-
'
Lite gladare nyheter då, ska till stallet innan halv sex för att rida på ridkurs och sånt. Har även fått ett skåp som jag ska kolla in ;) Även fått reda på att jag ska få börja rida ut Fox var tredje helg eftersom vi tre tävlingsryttare på honom. Men det är bara att gilla läget och hoppas på det bästa, känner ju dem andra kanska bra så det funkar säkert ;) Synd bara att jag inte får rida ut mer :(
'
Nå nä nu tänker jag äta och sen blir det att gå med hunden. Ridkursen slutar ju halv sju så kanske är hemma vid sju , då äter jag och sen slänger jag in inlägget om ridpasset.
Kan hända att jag gör ett tidinställt om jag kommer på något:)
Håller spöt som jag vet inte vad, men håller väl på att göra något vettigt hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0