18 januari

Vänta, måste tänka... Fick värsta blackouten alltså! Juste skött Fonzie idag XD Gjorde det vanliga med honom idag förutom att jag kelade extra med honom. Han var på kelhumör om jag säger så, skulle ha handen i munnen hela tiden och pussas, gullhästen min♥
'
Såg att Fox fått sår på höger b.ben och det såg inte så fint ut om jag säger så. Leona rengjorde och jag satte jodopax vill ju inte att han ska få nån infektion nu när vi just börjat träna! Dumma Parda sparkar och biter honom-.-
'
En sak som jag kom och tänka på igår, var att mina ridstövlar är låga i skaftet. Kan ju inte beställa annan storl. bara för att få högre skaft då blir ju skon för stor , men det går ju att rida med. Har någon av er märkt att dem här stövlarna är låga i skaftet?
Mina är iaf låga men eftersom dem är nya så tänker jag inte byta ut dem eller köpa nya, det får vänta.
Bildbrist, ska försöka fota båda denna vecka eller nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0