Yeah

Ja som det känns nu så kommer jag nog mest troligt gå till skolan göra provet och sen hem, vi har även PUS så vi slutar ändå efter lunch och vi har två lektioner. Gör No-provet sen så säger jag till gympaläraren att jag inte kan vara med för att jag e sjuk och gjorde bara ett prov och om hon vill att jag ska sitta och ruttna och kolla på så gör jag väl det  ;) Om jag orkar så går jag hem till Moa och äter lunch med äppelpaj och imorgon så rider jag ju två intensiva pass. Tagga , tagga nu så jag inte blir sjukare och få feber!
'
Nu en fråga till er!

Tycker ni att jag ska börja visa upp olika ridövningar som man kan göra?

Om ingen vill det så känns det ju lite onödigt liksom :p Nu tänker jag göra lite tidinställda till imorgon sen så ska jag även plugga sten hårt till provet!

Kommentarer
Postat av: Lotta

japp det tkr jag att du ska! :D

2012-02-06 @ 21:34:04
URL: http://lottajjohansson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vill ha ridövningar :D

2012-02-06 @ 21:58:46
URL: http://Elinryttare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0