Yea, Jag också!

Jag tänkte också börja med en sån där lista. Även fats Lowa också håller på så kan väl jag också börja, hoppas jag. ;)
1. En bild på favorit hästen och du.
2. Något jag ska beställa just nu
3. Ditt stall
4. Något du måste träna på
5. Det värsta som hänt mig sen jag började rida
6. Varför jag började rida
7. Så här vill jag att mitt liv ska se ut om 20 år
8. En sak som aldrig får hända
9. Min högsta dröm
10. Mina mål (långsiktigt och kortsiktigt)
11. Något du och din häst är stolt över att ni har gjort
12. En nytagen bild och 5 punkter om din häst
13. Två negetiva respektive positiva vanor hos dig
14. En tävling du är nöjd över
15. Varför valde du den hästen du valde
Snodd från MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0