uteritt Parda

... Var den HEMSKASTE uteritten jag varit med om! Det började att Parda höll på att små springa och löjla sig, sen höll hon på att små springa och var allmänt jobbig. Det kändes som jag bara drog i tyglarna. Så en extremt jobbig runda runt Bolagsområdet måste jag säga!
'
Sen travade/galopperade vi på banan. Inge race eller något sånt utan lagom galopp och trav. Först började hon bocka/ stegra och sparka bakut.  Sen kom det läsikga hon föll omkull med mig på! Det var så att vi red ju lagom galopp och efter en kurva (som inte var för snäv) så snubblade hon eller något så hon föll omkull med mig på ryggen. Jag kände ju ingeting med kan ju säga att det blev lite kaos. Fonzie (vita) red bakom Parda då det hände och stegrade så ryttaren for av. Sen så började dem ju skena efter den som var först och till slut ramlade hon också av. Lyckad ridtur eller?
'
Var orolig att Parda hade skadat sig men hon mådde bra och hade inte en skråma.
Bild lånad från: HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0