tjänsten

Fick ganska nyss veta att jag ska göra en tjänst åt Moa. Men det gör jag gärna eftersom jag får följa till Luleå! Jag ska duscha hennes häst, och hålla på att fixa med honom tydligen. Så vid 6- tiden imorgon så kommer han och då är det bara att börja  (; Sköter ju även Fonzie men  jag hinner med honom också. Funderar på att åka hem sent imorgon kanske närmare halv nio eller åtta iaf. Lite kort schema om imorgon:
  1. Kl 4 åka till stallet och byta om
  2. Mocka åt Fonzie och fixa mat med mera
  3. Kl 6 duscha Fabbe ( tar kanske typ 1h?)
  4. kl 7 ca ta in Fonzie , rykta och fixa annat.
  5. Kvart i åtta/ åtta åka hem.
Imorgon orkar jag inte duscha i stallet , viktigare att jag hinner med allt! Bara allt går enligt tidschemat nu ;) Om jag inte hinner så får jag väl bara borsta genom Fonzie noga, men ska skynda mig så jag hinner.
Den här lilla korven ska bli duschad och fin imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Moa Kauppila

om du ska kalla honom korv så kalla honom prinskorv ;)

2012-02-28 @ 20:48:10
URL: http://moakauppila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0