Stalldagen

.... Började med att jag mockade, blandade maten och duschade Fonzie med Vera. Sen så gick jag och Lotta till Kvantum för attt leda en timme, gick himla bra och skönt som bara den var det! Vi har fått mycket motion idag jag och Lotta, bra bra , då har vi bränt lite kalorier och inte bara suttit stilla idag. Som sagt vi ledde i ca 1h och det gick super bra, ponnierna var snälla och lugna. Vi hade med Harry Potter och Smuggles. Efter 1h så red vi tillbaka till stallet på hyfsat sega hästar :p
'
Sen så fixade jag klart åt Fonzie och gosade lite med honom, men hann inte rykta idag ;( Borstade bara av och mös men jag ryktar i morgon ist!
'
På tal om morgon dagen så kommer den nog bli bättre till och med. Sköter ju Fonzie som vanligt och sen så har jag och mamma fiket också, plus så får jag rida ut Daphne. Det kommer nämligen bli så att jag kommer rida UT Daphne ganska mycket men kommer även rida Fox de helger som är mina. Vi måste ju rida ut alla ponnier såklart. Men det blir ju skojjsigt det också så slipper man vänta så länge innan man får rida ut igen. Mest troligt så rider jag ut med Moa igen.
Lotta fotade lite bilder, kommer upp senare när hon laddat upp dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0