Stalldagen

Gud vilken skön dag det har varit idag! Lite tröttsam i skolan dock men annars. Åkte ju som sagt till stallet kl 4 typ, Eva hade nästan mockat klart så jag gjorde bara det sista och spånade. Fixade ju såklart allt annat också.
Sen så ryktade jag ca 45 min något sånt, för sen kom ju Fabbe och skulle bli duschad.
'
Kan säga att vi hade lite vattenkrig jag och han ;) Han ville inte stå helt stilla om jag säger så , det var inte bara han som blev duschad utan det var även jag. Men allt gick bra och han är ren och fin nu! Höll på med honom 1,5h och sen så hjälpte jag till och lasta som också gick bra. Sen gick jag och puusade på Fonzie igen och gav betforn ;)
Bild såklart tagen av MOA

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv. Jaha okej :P

2012-02-29 @ 21:18:16
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0