Sorry

Fick inte blogga för Faith-.- Men det kanske är bra för nu är jag klar med allt och har all tid i världen att sätta mig ner och tänka på bloggningen och ideér och sånt stuff ;) Eller i för sig så kommer jag åka till en släkting som fyller år men jag är tillbaka ganska snabbt annars så snor jag pappas Iphone, men kommer blogga massor ikväll och det kommer ju Alma också göra ;)


BTW, vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att kommentera om ni är intresserade. Många har redan gjort det men det är bara roligt med fler ;)

Våran första fan bild gjort av Jeanette Larsson , tack så mycket! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv. Absolut, jag följer dig nu. Kommentera när du följer mig ;)

2012-02-16 @ 19:32:05
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0