Sjuk

Var tvungen att skippa det sista två lektionerna som jag hade, hade sån huvudvärk och orkade ingeting! Jag är förkyld och det känns som att jag har feber men jag har ändå inte det... Men tror att det blir att skippa ridkursen idag för att vila och kunna rida på dressyren och Fonzie imorgon. Lika bra  när jag ändå inte mår så bra och så har vi prov imorgon så om jag inte har feber så går jag ju till skolan. Men men första gången på hela 7:an jag e riktigt sjuk så jag måste gå hem, ladda med apelsiner och andra nyttiga saker också och hoppas på förbättring till imorgon!
Satsar på att rida dem här två imorgon ist. Även om jag inte kan rida riktigt ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0