Ofräsch

känner mig ganska ofräsch så ska hoppa in i duschen snart. Denna torsdag har nog varit den segaste på länge, jag menar det , timmarna har sniglat sig fram. Och så har man inte stallet imorgon heller utan måste vänta ända till lördag, piss alltså. Duscha , göra klart lite läxor och titta på BB så kommer typ kvällen se ut för mig, kommer även blogga mer, och så hoppas jag Alma också gör det , eftersom mina ideér börjar ta slut...

Förresten någon som bor i Kiruna och läser denna blogg nu, hur mår Fox? Är han fortfarande halt?



Kommentarer
Postat av: jessica

Ham mådde bättre än i onsdags! :) Det går nog över snart :p

2012-02-24 @ 07:03:23
URL: http://teametjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0