Nu så...

Moa har stuckit hem och klockan är mycket ser jag. Ser även att många vill att vi ska ha en videoblogg tillsammans, haha ni får väl en då men jag varnar er hämd kommer ska ni se.... Nä nu ska jag packa , äta middag , hinna sminka om mig och göra tidinställda till kvart i sex. Lyckat, får väl skynda mig lite om jag säger så. Det kommer ju inte heller bli så mycket sömn när man sover i skolan med tjejerna, man kan ju hoppas på 3 timmar iaf. Vi är ju säkert uppe till 4 och härjar, men men det blir säkert skit skoj! Nä nu måste jag skynda mig , vi hörs!
Hinner inte ladda upp en ny bild :p

Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv; Tack :) LAgt till er också nu.

Kram

2012-02-17 @ 17:19:35
URL: http://agnesochponnyn.blogg.se/
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Fin blogg!

Följa varandra via bloglovin? :)

2012-02-17 @ 18:38:11
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0