Kommande helger

Fick veta ganska nyss av mina älskade föräldrar att jag får följa med Moa till tävlingarna! Fatta vad roligt vi kommer ha det?! Såklart så kommer typ 100 st bilder laddas upp och sånt, känner på mig att det kommer bli en toppen helg med mycket fotografering och en bra vän, det gillar vi (; Så inte denna helg men nästa helg så bär det av, ready or not , but here I come.
'
Sen nu till helg så kommer lite saker hända också. Dels så är det Nizar träningar och sen så ska jag börja ta dem där grönt-kort kurserna som börjar på Lördag.  Sedan på söndag ska jag och mamma stå i fiket, blir roligt att se hur det går, men nog går det bra (hoppas jag i allafall). Kommer ju även sköta Fonzie denna helg, kan nog inte bli en bättre helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, fin blogg ska du och Fox tävla? :)

2012-02-22 @ 22:19:44
Postat av: Moa Kauppila

ohyes! Vi ska göra Luleå osäkert! (a)

2012-02-22 @ 22:28:58
URL: http://moakauppila.blogg.se/
Postat av: Moa Kauppila

ohyes! Vi ska göra Luleå osäkert! (a)

2012-02-22 @ 22:28:59
URL: http://moakauppila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0