Kallt

Brrr... Det var 28 i stallet idag roligt, och nu är jag ju på lombis eftersom jag är hos mina morföräldrar så då är det -32 , härligt! Nä usch längtar till sommaren och att värmen börja komma.
Gjorde ju det gamla vanliga med Fonzan , hans hagkompis Neo hade tuggat lite på honom så han hade ett ytligt sår på halsen och sen hade han trampat sig själv så tvättade såren. Så nu är jag hemma och taggar en kväll med Agnes och Alma som säkert kommer bli jätte roligt, men det ligger en B & J i frysen så känner mig inte jätte sugen på att lämna den... Den godaste smaken också! Gör lite tidinställda nu innan jag sticker eftersom jag inte hinner blogga!
Härliga vintert-tid kan kylan försvinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0