Imorgon

Blogg.se laggar nu igen så man inte kan ladda upp några bilder -.- Har gjort lite tidinställda till er (som tur var) fick med bilder :) Imorgon så går jag till skolan för att ha idrott sen direkt till Moa för att göra läxor och sånt stuff. Imorgon rider jag ju på dressyren också , tagga! Sköter även Fonzie med Sara, kanske åker till stallet vid fyra tiden tror jag, men ni får bättre uppdatering imorgon lovar! Alma och jag har haft lite fullt upp om man säger så  ;)

Har ni vetat att vi kommer byta header och design en gång i månaden?
Vi blir less så snabbt på våran design så vi har bestämt att byta en gång i månaden och det kommer bli mot slutet i månaden. Lite variation kommer det ju bli! :) Och om vi inte ha några ideér så kommer designen få vara kvar till nästa månad. Men vi kan säga att i slutat av denna månad så kommer en ny design dyka upp! :D

Tycker ni det är bra eller dåligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0