i got a feeling

Dressyrpasset gick över förväntningarna lätt! Vilken känsla man fick med lillkillen idag! ♥ Han gick väl inte i form eller så mycket på tygeln men han var så fin ändå. Lyssnade på alla signaler och ville verkligen rida, vilket som är extremt roligt. Nä detta är nog en av de bästa ridpassen med honom. Äntligen känner jag att jag  kan hans signaler och vi börjar lära känna varandra! Nä nöjd Lowa idag!
'
Det är lite svårt att förklara övningen vi gjorde idag men den var kanska lik den som jag gjorde igår. Vi gjorde volter på kortsidorna i skritt/trav och höll oss inne på spåret. Sen red vi raktställa hästar och jobbade med mycket tempoväxlingar. Vi skulle t.ex från trav  skritta och sen fatta galopp från skritt. Nöjd som satan måste jag säga! :)
Satt jätte konstig ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0