Hoppning eller dressyr?

Wow, det vet ni ju verkligen inte! Dressyr såklart just nu i allafall. Men som jag sagt tidigare så kommer jag aldrig sluta med hoppningen..


Dag 1. En bild på favorithästen
Dag 2. När och varför jag började rida
Dag 3. Det här behöver jag träna mer på
Dag 4. Det här är jag bra på
Dag 5. Favoritbilder jag tagit
Dag 6. Alla hästar i stallet
Dag 7. En sak som aldrig får hända!
Dag 8. Min största rädsla inom ridsporten
Dag 9. En låt som påminner om en häst du älskar
Dag 10. 10 saker du inte visste om mig
Dag 11. Min favoritgren
Dag 12. Min högsta dröm
Dag 13. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
Dag 14. En bild som gör dig lycklig
Dag 15. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg, ledsen och glad
Dag 16. Någon jag vill träffa igen
Dag 17. Hoppning eller dressyr?
Dag 18. Mitt motto
Dag 19. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20år
Dag 20. Mitt mål med ridningen

Kommentarer
Postat av: Selma

Fin blogg! Bloglovin byte?

2012-02-14 @ 10:06:15
URL: http://mylifeasseelma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0