Grattis

Så nu är jag hemma äntligen! Idag fyller Harry 4 år så jag ska hålla på med honom lite extra idag (; Sen så ska även jag och Agnes baka lite senare när hon kommer, blir nog en toppen dag i dag, känns så! Det kommer komma en bildbomb också till Mig och Moa på bloggen, men den kommer dyka upp senare eftersom tjejen som fotat måste göra så vi kan kopiera och sånt stuff. Såklart kommer hon få en läkning!   Nä nu ska jag ta och gå med min hund innan allvaret börjar, har även grönt- kort kurs imorgon. Verkar som man aldrig slipper pluggandet....
Supeer gammal bild, så mobba inte..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Tack detsamma :), visst :)

2012-02-24 @ 15:23:35
URL: http://hannawesterlind.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0