Glada Nyheter

För det första så är jag ledig idag så jag ska kila ner till stallet om någon timme för att ta hand om Fonzie. För det andra så fick vi en jätte fin kommentar av en av våra läsare:
'
Hejsan! Fin blogg, jag följer den varje dag! En sak jag verkligen måste Hissa er för är eran grymma uppdatering! Det är så inspererande att läsa eran blogg! Stort hiss till den!
Kram!
'
Tack Elin för den kommentaren den värmde jätte mycket! Man blir så glad av såna här kommentarer och blogglusten bara skjuter upp i höjden  när man läser dem. HÄR hittar ni Elin's blogg.
'
Tror jag gör något tidinställt , kommer hem vid fyra men har mycket läxor som måste bli klara! Och tyvärr så går ju skolan före stallet och bloggen :(

Kommentarer
Postat av: Elin

Awww :)

2012-02-01 @ 14:34:23
URL: http://Elinryttare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0