djurplågeri

Bara rubriken gör mig upprörd. Vem vill se djur plågas? Seriös ursäkta mitt språk men de människorna är ju fan dumma i huvudet.  Vi tar rodeo som exempel, tjurarna plågas och människor dör , så varför fortsätter man med det?  För att underhålla folk, asså fattar ni? Vi dör och plågar djuren bara för att folk ska ha något att titta på! Det är helt sjukt om ni frågar mig, jag tar så illa vid djurplågeri att jag inte ens kan titta på tv om sånt börjar. Ärligt talat så har jag lust att skjuta alla som håller på med det! Det värsta är ju att dem verkar aldrig sluta..
'
Som cirkus också, nog är det roligt och allt sånt, men hur roligt tror ni att lejonen,eleftanterna osv har det i sina burar och allt annat?! Vet ni hur mycket stryk de måste genom gå för att bli så duktiga som dem är?
'
Nä jag blir så FÖRBANNAD och LEDSEN när jag ser sånt här skit i världen. Vems nöje är det att se djur plågas? Helt sjukt egentligen vad människor betalar för, och det gör ju en lite vaksam. Vad lever vi i för värld egentligen, borde inte detta stoppas?!

Svaret är jo, men vi vet att det nästan är omöjligt eftersom det är alltid någon idiot som fortsätter...

Så jävla hemskt alltså.... Gråten kommer.

Kommentarer
Postat av: Alicia Jasmine ♥

Hej! Superfin blogg :) Vad har du gjort idag? Hoppas du haft det bra i alla fall, ha en fortsatt trevlig kväll. Kram

2012-02-21 @ 22:00:42
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0