dålig dag idag

Allt var på topp, och sen kom värsta beskedet. Fox är halt på v. bak ben och förhoppningsvis så försvinner det snart. Det förstörde verkligen min fina dag! Nu hoppas jag att han blir bättre och att det försvinner snabbt som attans, stackan ska ju inte behöva vara halt :'(  Men mest troligt kanske han bara fått en liten "touch" och blir frisk snart eftersom hans ben är i normal temperatur och han är inte svullen. Vi hoppas på det bästa!
'
Fonzie gick alldeles utmärkt idag också. Han var på extra kel humör kan jag säga, vilken PUSSGURKA han är XD Mums, vad gått det var att få hans tunga i ansiktet!  Sötnosen min ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Följer er nu! :)

2012-02-22 @ 21:25:35
URL: http://ponnypollarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0