Dagen...

Så då e man tillbaka. I stugan hände inte mycket, tittade melodifestivalen, körde skoter och fotade Harry. Agnes var ju med så vi höll mest på att flamsa runt. Åkte ju sen direkt till stallet därför har jag inte bloggat + så blev det PA3 och så var jag tvungen att äta middag. Skötte Fonzie som vanligt idag och gjorde väl inget speciellt med honom. Därimot så har jag, Anna-Maria , Johanna , Viktoria och Alma kommer börja spela in lite "roliga" videoklipp till er som typ kallas stalltossorna på Krk och idag gjorde vi första videon. Men vet tyvärr inte när den kommer ut eftersom det var Anna-maria som filmade med sin kamera ;)
(Bilden är lånad från Fonzie's ägare och inte fotad av mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0